Sunday, October 16, 2016

Gaan forex tms

TMS en My Hallo almal. Welkom by my joernaal. Ek wil graag hierdie draad gebruik om my ambagte te teken en ook my storie hoe ek hier deel. Ek is ingestel om iewers forex in 2012 en eers onlangs het baie bevredigend met my handel geword. TMS is nie die enigste metode wat ek handel. Maar dit is die een wat ek graag die meeste en handel meestal, vandaar die naam van hierdie draad, TMS amp My. Ook ek is lief vir Marley amp My dit opgetel vir die 7de keer nog geniet. Ek het in Mei pad knoppe langs die pad loop, hopelik wat ek deel hier sou meer as 'n nuttelose rant wat kan help om die regte gees te stel en sielkunde vir 'n suksesvolle handel Jy kan gehoor het die gesegde quot FOREX is 'n sielkundige spel bereik word, quot sy ware. Hoofde up dat ek handel al hoe minder deesdae so kan ek nie plaas wat dikwels. Ek het nogal 'n baie van die dinge wat aangaan wat my lei van handel. Maar hoe meer afleiding wat ek het, hoe beter my handel resultate. Klink vreemd, maar ek is nie 'n grap. Alles wat jy jou kan voorstel, is 'n ware - Pablo Picasso Newbie Trap amp My My broer het my iewers forex in 2012. Dadelik het ek 'n paar gelukkige oorwinnings op demo vir 'n paar honderd pitte. Ek het toe gespring reguit te leef rekening ten spyte van sy waarskuwing dat ek nodig het ten minste. 'n bedrag van demo tyd Ek kan nie onthou, en dat ek nodig om 'n behoorlike stelsel. Ek wou geld maak nou en didnt wil die geleentheid misloop nie. En dit is hoe ek begin my reis 'n paar duisend in die drein gooi. In minder as 'n week Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Eers dan dat ek begin om my broer te luister. Hy het my geleer sy stelsel, SMA kruis handel te lank skuif te vang. Hy sou gelukkig neem 10-20 klein verliese tot 1 groot skuif te vang. Nie regtig my ding nie, so ek het begin om die web te soek. TMS draad hier by VF was een van die eerste plekke wat ek afgekom op. Alles wat jy jou kan voorstel, is 'n ware - Pablo Picasso FOREX Opleiding amp My Big Es eienskap vasgevang vir my gesê hy entoesiasties, positief en vol energie was. Mag sy siel in vrede rus. Sy grafiek en inskrywing reëls was skoon en eenvoudig. Deelnemers is hark pitte links en regs. Ek is verslaaf. Big E en sy wiel barrow8482 egter my demo handel mislukte baie sleg. Volgens Big E, TDI was die koning van TMS. quotLook vir goeie TDI crossquot was die woord wat ek gesien het 'n baie, maar ek het geen idee gehad hoe dit gelyk het. Ek het aanhou lees hoop om die antwoord te vind, maar hoe meer ek lees, hoe meer analise divergeer weg van TDI. Tot op 1 punt almal is heeltemal praat oor ander dinge prys aksie, yesterdays lae, laaste weke 'n hoë, ens TDI het gedemoveer na sekondêre bevestiging instrument. Ek is nie teen dit op die pad. Soos ek gesê het, ongeag pitte maak, maak pitte. Ek moet egter erken dat die ontleding in TMS draad begin om my te oorweldig. Hoe kan mense kyk na so baie dinge, so baie lyne Hoe kon hulle sin maak uit so 'n groot hoeveelheid inligting Maar diegene seniors is om pitte So dit my eie skuld omdat hulle nie weet genoeg mustve was. Ek het besluit om my tyd te prys aksie bestudeer neem. Dit het my gelei tot J Foxs prys aksie ryg oor te Babypips. Ek het uiteindelik leer en demoing sy metode vir byna 'n hele jaar en het 'n baie indrukwekkende demonstrasie resultate. Laaste 4 maande van 2013 het ek havent het selfs 'n enkele verlies. Na bestudering van die prys aksie, want ek dink 5-6 maande, ek herbesoek TMS draad. Skielik was ek in staat om alles te verstaan. Seniors ontleding nie meer oorweldig my. Ek was in staat om alles wat hulle was in gesprek oor begryp. So moet ek goed op pad na 'n suksesvolle TMS handelaar het ek gedink word. Ten spyte van al my verstand, ek nog kon nie kry konsekwent gevolg met TMS. My oorspronklike vraag was nog onbeantwoorde wat is 'n goeie oor die antwoord was waarskynlik daar iewers in die draad, maar ek kon nie vind nie. Nuuskierigheid het in frustrasie. Dit was toe ek 'n kans om senior TMS handelaar wat nie meer gepos word in die draad te praat gehad. Hy het daarop dat ek Dean Malones video, skepper van TDI homself te verduidelik wat TDI is veronderstel om ons te vertel. Sy leiding en Dekane video saam uiteindelik beantwoord my vraag. 4 video aan die linkerkant lys - wwwpassfx / sinergie / web. gyMethod Sodra ek weet wat TDI is my vertel, TMS word werklik eenvoudig. Ek kan uiteindelik kyk na TDI voordat enigiets anders, die manier Big E wou dit wees. Ek kan flip deur my kaart en identifiseer 'n goeie kruis by oogopslag. As TDI nie die geval goed lyk, Theres nie nodig om enigiets verder te doen. Vanaf Oktober 2014 het ek 21 ambagte. Slegs 3 is ambagte verloor. Moenie daarop dat ek dit nie gaan vir die groot skuif. Ek wil 'n bietjie momentum te vang, dis al. En dit is wat TDI is my vertel - momentum. Jy kan waarskynlik sien die ooreenkomste tussen hierdie TDI kruise, ek hoop dit was al H1 ambagte Ek het in Oktober. Sielkunde amp my Daar was 2 draaipunte in 2014 wat my sielkunde grootliks beïnvloed. 1 goeie, 1 slegte. Januarie 2014, het ek ophou my werk. Nie om handel te dryf Forex, by the way, maar as gevolg van persoonlike redes en werkspasie drama. FOREX was egter 1 van my oplossing. sedert my demo in 2013 was so awesome, het ek besluit om te gaan woon vir die tweede keer. En dit was die plek waar die slegte een begin. Met geen ander bron van inkomste, ek voel soveel druk om geld te maak met Forex. Ek moes, ek nodig het om, is al wat ek kon dink. Al die dinge wat Ive geleer, vergeet. Ek het alles reëls Ek het. Ek het ewekansige ambagte, handel dryf sonder enige sein glad, want ek het om geld te maak. N paar duisend keer teen verloor in 3 weke. Sedert toilet is die beste beeld aan my situasie te demonstreer, hier is dit weer. Jammer. Siek hou dit klein. Ek het weer beheer van myself, maar die druk om geld te maak was nog steeds daar. Ek kon nie verlaat my kaarte, kon my sein kom op enige kers. Sodra ek was in 'n bedryf wat ek kon nie ophou myself uit te keur dit elke 30 sekondes om seker te maak sy maak my my geld. Die spanning was onwerklik, my kop gereed om te ontplof was, ek kon nie goed slaap in die nag. Praat met ander handelaars en sien die pitte hulle gemaak didnt hulp óf plaas dit aangevuur my met soveel vrees vir die verlies uit en die behoefte om selfs te kry. Ek kon nie ophou myself uit te neem slegte sein. Dit is nie so erg soos die eerste 3 weke, maar nog steeds baie sleg. Ek gaan stapelgek. my spaarrekening loop uit. Ja, ek is besig om van die geld om handel te dryf, en uit te leef. En dan kom 'n dag het ek besluit ek moet moed opgee nie. Rondom April het ek besluit ek kon staatmaak op FOREX my primêre inkomste meer wees. Ek benodig ander bron van inkomste. Miskien vind 'n nuwe werk, of begin 'n bakkery. Onverwags, dit was my keerpunt. Im 'n 3D-kunstenaar en 'n nuwe werk wat ek nodig het om iets indrukwekkend in my portfolio he. Ek het besluit om te gaan vir digitale beeldhouwerk en het probeer om my vaardigheid sedertdien slyp. Dit afgelei my weg van FOREX. Ek het begin om sein te mis. Trouens, ek mis byna 80 van die sein na die punt wat ek nie eens meer om nie. As 'n sein opgedaag het toe ek gebeur om te kyk na kaarte, groot, ek het 'n paar pitte. Indien nie, ek dont care. Pitte wat ander handelaars was die vervaardiging ook begin om geen invloed op my soveel. Nou. dit het geklink soos ek kon die handel 'n baie minder. Ja ek het. Ek didnt het 'n hele klomp van die fondse gelaat in my handel rekening nou, maar wat ek verlaat het, het ek verdubbel dit byna in 4 maande met TMS alleen. Dit kan nie van toepassing op almal, maar ek het tot 2 gevolgtrekkings kom, 1. Moenie gee te veel f. Hoe minder jy omgee, hoe beter. As jy jouself te geheg aan jou grafiek en jou handel, vind iets om te doen, iets om jou te lei. 2. Minder is meer. Jy wil minder handel. Jy maak meer geld op die manier. As jou inskrywing reëls 10 kontrolepunte en jy selfs 1 van hulle mis, jy het baie om gelukkig te wees, want jy is die handel meer alles waaraan jy kan dink, is 'n ware - Pablo PicassoTMS vir M30 kaarte geword Mei 2012 Status: Gelukkig handel N geniet groen pitte 4812 Posts Trading is deel van my lewe en TDI aanwyser en APB is die belangrikste dele van my handel styl. Ek waardeer baie handelaars uit Trading Made Simple draad waar dit vir my gemaak het geword wat ek vandag is. Soos per titel vermeld ek gebruik 30 minute grafiek om te betree en te verlaat my fx handel (Ek het check ander tydgleuwe (M15 H1 H4) voordat hulle my ambagte net om enige konflikte sien / kyk S / R ens Klink reguit vorentoe nie die geval is dit nie , hoekom, want dinge gebeur in tussen in - en uitklim dat dit nie so reguit te maak en dit is nog steeds 'n leerkurwe om 'n baie handelaars en myself Ek sal my ambagte hier plaas vir die deel en bespreek doeleindes. Moet asseblief nie hulle volg sonder om jou . due diligence Ek neem geen verantwoordelikheid vir enige verliese wat mag voorkom by jou einde my gunsteling opstelling is divergensie en verborge divergensie Reëls:.. TDI groen gekruis rooi af S / R, handel weg van daagliks oop Line (DOL), 200 EMO en weeklikse S / R ek ingaan op M30 met hierdie bevestiging: -. TDI kruis / weiering - APB dieselfde kleur met my handel - S / R - TL (tendenslyn) tempo of spesiale kers patrone (kan wees buite bar / binnekant bar / trek terug kers, laer hoë / lae laagtepunte, hoër hoë / hoër laagtepunte, ens.) Let wel: Ek gebruik Stogastiese vir ekstra bevestiging en awesome om mark momentum te sien. Hooffokus is op die prys aksies om ondersteuning / bestand vlakke en kry in 'n handel wanneer TDI kruisies vorming divergensie / versteek divergensie. Plekke is baie belangrik, en as jy divergensie ingestel op goeie vlak, 99.99 jy sal mooi sakkie groenes het, maar maak seker jy dit nie gaan kort rukkie TDIgt68, stocgt75 (oorgekoop mark te lomp), of gaan geruime tyd TDIlt32 (oorverkoop te lomp), stoclt25. Daarbenewens met dié voorwaardes en met TDI kruis en APB dieselfde kleur, sal dit veiliger wees kort om te gaan wanneer Stoclt50, en 'n lang wanneer stocgt50. My handel tyd: Frankfurt Open (FO), Londen Open (LO), New York oop (NY) Engels is nie my eerste taal, so ek sal probeer om te verduidelik deur te wys dit op my kaarte as dit nodig is. Ek sal probeer om my ambagte te plaas so gou as moontlik nadat ek hulle ingegaan as ek tyd het om dit te doen. Die bestuur van ambagte is nog steeds my moeilikste deel waar ek nodig het om dit te bemeester, waar ek nodig het om my emosie te bemeester As ek 'n aktiewe handelaar Ek kan nie hier beskikbaar al die tyd. Ek kan ook nie al antwoord op alle navrae het, en die toepassing van hierdie draad is om te deel en te bespreek sodat u help mekaar en belangrikste ding is nie nuttig en bly positief, selfs wanneer jou rekening is nie positief op die dag, ons almal positiewe en negatiewe dae, so dit te hanteer in 'n gepaste wyse deur ons eie verantwoordelikhede en nie die skuld van die mark of ander. Dit is 'n voorskot stelsel vir diegene wat die grondslag PA weet. As jy nuut is tot FX, kan jy gee jouself tyd om die basis te bestudeer eerste op babypips kom dan terug hier by ons aansluit en leer more. Please na skuifspeld op boonste regterkantste hoek van hierdie draad al Indiese Eilande ek gebruik af te laai. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Trading is deel van my lewe en TDI aanwyser en APB is die belangrikste dele van my handel styl. Ek waardeer baie handelaars uit Trading Made Simple draad waar dit vir my gemaak het geword wat ek vandag is. Soos per titel vermeld ek gebruik 30 minute grafiek om te betree en te verlaat my fx handel (Ek het check ander tydgleuwe (M15 H1 H4) voordat hulle my ambagte net om enige konflikte sien / kyk S / R ens Klink reguit vorentoe nie die geval is dit nie , hoekom, want dinge gebeur in tussen in - en uitklim dat dit nie so reguit te maak en dit is nog steeds 'n leerkurwe om 'n baie handelaars. GELUK U is ons TMS M30 spesialis, geen twyfel oor dit. hou die M30 wiele draai.


No comments:

Post a Comment